پاورپوینت فراهم آوردن زمينه ي لازم براي خود ارزشيابي و خود بهسازي

مطالب دیگر:
📂تحقیق درباره درآمد📂تحقیق درباره مشاورة ارزيابي📂تحقیق درباره بردباري📂پاورپوینت درباره نقش مهر و محبت در زندگی نمونه های عشق در زندگی حضرت فاطمه(س) وحضرت علی(ع)📂تحقیق درباره دستگاه آبياری هوشمند گلدانها و گلخانه 📂پاورپوینت درباره اعتماد به نفس و راههای تقویت آن📂تحقیق درباره مسئولیت مدنی📂 پاورپوینت زبان My Village درس ششم پایه هشتم 📂تحقیق درباره مهارت های زندگی📂تحقیق درباره مهدويت دراديان الهی📂تحقیق درباره مضرات نیترات درآب آشامیدنی وحذف آن توسط فر آیند اسمز معکوس 📂تحقیق درباره مبارزه بیولوژیک با آفات گندم📂تحقیق درباره تناسب بين حق و تکليف📂تحقیق درباره تناسب اندام در 8 هفته📂تحقیق درباره مناسبات معرفتى حاکم بر عرفان و محيط ‌زيست📂تحقیق درباره منابع «نيروهاي» انساني📂تحقیق درباره Designs That Work Very Cold Climate📂تحقیق درباره شهادت اصحاب امام علیه السلام📂تحقیق درباره علم منطق📂تحقیق درباره خصوصيات بافت گره‌اي
دانلود پاورپوینت با موضوع فراهم آوردن زمينه ي لازم براي خود ارزشيابي و خود بهسازي,دانلود پاورپوینت,فراهم آوردن زمينه ي لازم براي خود ارزشيابي و خود بهسازي,خود ارزشيابي و خود بهسازي,,هدف كلي كارگاه,,اهداف ويژه,,مفاهيم برنامه درسي , آموزش , ,,,|31022173|una
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان پاورپوینت فراهم آوردن زمينه ي لازم براي خود ارزشيابي و خود بهسازيآماده دریافت می باشد .

دانلود پاورپوینت با موضوع فراهم آوردن زمينه ي لازم براي خود ارزشيابي و خود بهسازي
دارای 92 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید :
92 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی ازمتن اسلایدها :

فهرست مطالب و اسلایدها:

هدف كلي كارگاه

اهداف ويژه

مفاهيم برنامه درسي ، آموزش ، تدريس و يادگيري و هم پوشي آن ها

تعريف طرح درسي

طرح درس روزانه

تعريف هدف و نقش هدف در برنامه ي درسي و طرح درس

هدف ها باید

منابع تعيين اهداف

اهداف کلی

اهداف جزئي

اهداف رفتاريدر يك هدف رفتاري سه نوع اطلاعات وجود دارد

طبقه بندي و تحليل هدف هاي صريح آموزشي در حيطه ي آموزشي

سطوح يادگيري در حيطه ي شناختي

مثال ها

حيطه ي عاطفي

حيطه ي رواني – حركتي

توصيف پيش نياز ها يا رفتارهاي ورودي

ارزشيابي تشخيصي

وظايف ارزشيابي تشخيصي

ارزشيابي تكميلي

موارد استفاده از ارزشيابي تكميلي

ارزشيابي پاياني

مقايسه ي روش هاي تدريس فعال و غيرفعال

الگوي تفحص گروهي

اهداف و مفروضات الگو

جهت گيري الگو

مراحل الگوي تفحص گروهي

سه شيوه تدريس در اين الگو

الگوي يادگيري در حد تسلط

مفهوم استعداد

بلوم موضع كارول را به شكل سيستمي با نمودهاي زير بيان مي دارد

مراحل يادگيري در حد تسلط ـ الگوي بلاك واندرسون

فرض هاي مربوط به فرايند يادگيري و محيط يادگيري متناسب به شرح زير مي باشند.

تعيين تكليف براي فراگيران

نقش مدرسين در راهنمايي پروژه هاي دانشجويان

تعيين مواد و وسايل آموزشي

متغيرهاي موثر در تعيين مواد و وسايل آموزشي

نمونه هايي از تجهيزات آموزشي

ويژگي هاي فني وسيله

نمونه هايي از رسانه هاي آموزشي

چك ليست ارزشيابي مواد درسي

تعيين استانداردهاي آموزشي

محاسبه ي ضريب درگيري پرسش هاي پايان كتاب

هدف كلي كارگاه :
فراهم آوردن زمينه ي لازم براي
(( خود ارزشيابي )) و (( خود بهسازي ))
مهارت تدوين طرح درس شركت كنندگان

اهداف ويژه : پاسخگويي به سوالات زير
تدريس براي چه ؟
به چه كساني تدريس مي كند ؟
كجا تدريس مي كند ؟
چه چيزي تدريس مي كند ؟
چگونه تدريس مي كند ؟
با چه چيزهايي تدريس مي كند ؟
چه چيزهايي را و چگونه ارزشيابي مي كند ؟

مفاهيم برنامه درسي ، آموزش ، تدريس و يادگيري و هم پوشي آن ها

برنامه ي درسي :
به محتواي رسمي و غير رسمي ، فرايند محتوا ، آموزش هاي آشكار و پنهان اطلاق مي گردد ، كه به وسيله ي آن ها فراگير، تحت هدايت موسسه ي آموزشي ، دانش لازم را به دست مي آورد ، مهارت ها را كسب مي كند و گرايش ها ، قدر شناسي و ارزشها را در خود تغيير مي دهد .